Marketing, obchod
Brematopron Consulting, specialista na zvyšování ziskovosti a snižování nákladů
Výstupy z marketingu
- Průzkum trhu
- Segmentace, zacílení a positioning - STP
- Akční plán v oblasti marketingového mixu tj. produktu, ceny, distribuce a propagace
- Systém řízení distribuce
- Optimalizace propagace a její měření
- Taktiky pro udržování stávajících zákazníků i získávání nových zákazníků
Výstupy z Obchodu
- Plánování obchodní činnosti
- Sledování výkonnosti a nákladu obchodu
- Řízení a koordinace jednotlivých stupňů (článku) obchodu
- Řízení vztahu se zákazníky
- Kategorizace zákazníků a určení péče o ně
Marketing a obchod, atraktivita tržních segmentů, způsob obsluhy distr. kanálů, definice konkurenčních výhod, potřeb zákazníka, analýza konkurence, atd.
Garance 500%
Smluvně garantujeme několikanásobnou návratnost ceny projektu do 12-ti měsíců od jeho ukončení.
Pokud nenastane smluvně garantovaná minimální návratnost pracujeme zdarma než se výsledky dostaví.